sunnuntai 20. toukokuuta 2012

Hommat hanskassa, hanskat hukassa

Muutaman viikon päästä on kaverin ylppärit ja sen jälkeen parin viikon päästä kummipoijan ristiäiset.
Juhlia varten menin sitten tilaamaan itselleni aivan ihanan pitsimekon. Ihan kun tosiaan vaatekomerosta ei löytyisi jo miljoonaviiskyttuhattakolkytseittemän muuta mekkoa... :D


Bubbleroom / H Mekko Vaaleanruskea Bubbleroom.fi
Tällänen Bubbleroomilta :)

 Ostin myös turkin reissulla aivan ihanat kiilakorko kengät. Laitan niistä kuvaa kun löydän mun kameran :D ei nimittäin hajuakaan minne oon sen tunkassut..

Tein äsken pullataikinan ja nyt pitäis ruveta pyörittelemään voisilmä pullia. nam :3 Tosin, en voi syyä niitä ite ku iskä vie ne työ kavereilleen.

Ja ainii, keitin äsken ekaa kertaa elämässäni pannukahvia, kun oli pakko koska kahvinkeitin hajos :D Ja kyllä keittiössä näyttikin siltä että minä oon ollu keittiössä kun keittiön seinät, lattia, hella, pöydät ja kaapinovet oli ihan kahvinpuruissa.. :D hups..

 aivan ihana kappale. 

ei mulla vissiin muuta asiaa ole :D

-EDI

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti