sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

hattu

Minun ihana paras kaverini sai eilein lakin. :) Olin eilen ja toissa päivänä auttamassa kaveria niitten juhlien järjestämisessä. Leivoin yhen täytekakun (siitä tuli suht ruma), 2 kinkku piirakkaa, voileipäkakun ja edellisenä vloppuna tein lusikkaleipiä. Tein myös 2 salaattia. 


Tuo oli ensimmäinen voileipäkakku minkä oon ikkään tehny ja siitä tuli ihan sairaan hyvä ja hyvän näkönen :)
tein sen tällä hellapoliisin ohjeella. Tein sen pelkästään vaaleasta leivästä, koristelin eritavalla ja laitoin päälle majoneesin sijaan maustamatonta tuorejuustoa jota notkistin vähän kermalla. :)



tuossa on minun juhla asu. Musta kynähame ja pitsipaita sen alla. Kaulassa minulla mummon vanha kaulakello :) ja ranteessa mun nomination. (parempaa kuvaa mun juhla asusta ei ole, koska ei ollu aikaa kuvata sitä..)

Ostin kaverille lahjaksi nomination palan. :) 

-EDI



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti