sunnuntai 2. joulukuuta 2012

ei mulle kuppaa kummempaa.

Niin kuin otsikostakin voi päätellä, ei mulle kuulu yhtään mitään. Oon hirmusen väsynyt, koska koulu ja autokoulu. Nyt on semmonen olo että voisin vain käpertyä peiton alle jonnekki tuonne sängyn pohjalle ja nukkua seuraavat 5 viikkoa. Mutta ehkä en.

Järkytyin tuossa kun tajusin, että kohtahan on joulu ja nyt on jo joulukuu. En oo edes ensimmäisiäkään joululahjoja hankkinut :/ Enkä ole muistanut miettiä, että mitä sitä söisi iskän kanssa jouluna. En vaan ole muistanut koko joulua. Jotenkin päässyt unohtumaan. Inhoan muutenkin tuota kaikenlaista jouluhössötystä niin paljon, että olen ehkä jotenkin alitajuisesti päättänyt unohtaa koko joulun.

Kaipailin muutes tänään ihania takkujani, kun tein kaverille rastoja.



kaipasin myös violettiä tukkaani tänää kun rupesin rastojakin kaipaamaan.

haluaisin niin kovasti tehdä tälle mun hiuspehkolle jotakin. en vaan tiedä että mitä.

Mutta näillä mennään nyt kun en muutakaan keksi.

vois lähtee kavereitten kanssa leffaa kahtelemaan. Joku kauhuleffa ilmeisesti olis tarkotus katsoa.
Tai siis, mulle se on kauhuleffa, muille komedia, kun ne saa nauraa mulle kun säikähtelen puolen minuutin välein kaikkea mitä ei edes kuulu säikähtää... :D

-EDI


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti