lauantai 8. joulukuuta 2012

RAKASTU!

oivoi mikä päivä.
ei nimittäin hirmusen hienosti käyntiin lähtenyt. 
Olen serkkujeni luona ja heillä on koira. Myös minulla on koira, Ilona. Lähdin siinä sitten normaaliin tapaan aamulla kahvin jälkeen ulos koiran kanssa. Mun serkku lähti mukaan oman koiransa kanssa. Mun koira on hyvin vilkas, nopea, voimakas ja se innostuu erittäin paljon kun lenkillä on mukana muitakin kun vaan minä. No tuo ketale sitten päätti heti ulko-ovella vetää mut rappusista alas, kun oli niin innoissaan.. Läsähdin siinä sitten nätisti selälleni. Ja voin kertoo että vieläkin sattuu selkään...

Mutta jotain iloisempaa. 
Olen tosiaan täällä serkkuni luona ja löysin tänään piirrustuksen minkä hänen pikkuveljensä on tehnyt kuusi vuotiaana. Hän oli tehnyt sen eskarissa ja tehtävänä oli ollut suunnitella uusi liikenne merkki. Hän oli sitten suunnitellut sinisen pyöreän merkin jossa on kaksi ihmistä ja heidän yläpuolellaan lukee RAKASTU! ja siihen viereen on piirretty iso sydän. <3
KUINKA SÖPÖÄ? 

-EDI

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti