torstai 13. joulukuuta 2012

Would you like to share a cup of tea with us under the blue sky?

Paras päivä ikinä! Oikeestikki!
Tossa viikko sitten laitoin hakemuksen nuorten ryhmätapaamiseen. Tapaaminen on turkin ankarassa. Sinne tulee 7 eri maasta nuoria ja jokaisesta maasta valittiin 4 nuorta tapahtumaan. 
No en olis ikinä koskaan uskonu että mulla olis oikeesti mahdollisuus päästä sinne. 
Mutta tänää aamulla sain sähköpostia että sinne lähden tammikuussa. JA MIKÄ PARASTA, kaks mun kaveriakin lähtee!!
Huikeeta!!
Ollaan 9 päivää turkissa. Sinä aikana tutustutaan turkin kulttuuriin, uskontoon ja tehdään vapaaehtoistyötä.

Mä olin viime toukokuussa mun parhaan kaverin kanssa turkissa alanyassa. Oli hullun hyvä reissu sillonkin. Ainoa asia mikä turkissa mua sillon alkukesästä ärsytti, oli se, että kaikki siellä pyöri turistien ympärillä. Nyt kun mennään tammikuussa näen sen turkin oikean kulttuurin joka ei keskity tuhansiin turisteihin.







Nämä kuvat on toukokuiselta turkin reissulta. 

ainii..
Ja toinen huippu juttu tän päivän ajalta on se, että Suomi voitti tsekin.

-EDI

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti