keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

Eilistä päivää

Eilen mä kävin leffassa. Kävin hyvän kaverini kanssa katsomassa sen the amazing spider-manin. Oletin että se leffa olisi ollut joku ihan uusi spidermän juttu. Niinkun jatko-osa, mutta se olikin vaan uusi versio siitä alkuperäisestä hämähäkkimies jutusta. Siinä mielessä vähän petyin leffaan, koska osas arvata mitä tapahtuu. Vähän niinkun salkkareissa, kaiken on jo nähnyt aikasemminkin. :D
Mutta se leffa oli paljon hauskempi kuin se alkuperäinen versio ja tykkäsin siitä muutenkin enemmän kuin siitä alkuperäisestä. Se tosin voi johtua siitäkin, että olen sen Spiderman leffan nähnyt niiiiiiin monta kertaa, että alkaa jo vähän kyllästyttämään :D

Ankkanaama!

Kävin myös ennen leffaa vähän shoppailemassa. Ostin nimittäin eräälle hyvin tärkeälle henkilölle synttärilahjan. Siitä ehkä myöhemmin lisää. ;)
Kävin myös vihdoinkin ostamassa itelleni uuden hiustenkuivaajan. Edellinen fööni nimittäin on ajalta kivi ja keppi. Oikeesti. Se hais jo hieman palaneelle aina kun sillä alko hiuksia kuivaamaan. Pelotti aina ihan hirveesti että millos tääkin räjähtää mun käsiin...
Mitäs muuta.. ainii. odoteltiin siinä jyväskeskuksessa että se leffa alkais, niin eiköhän se alakerrassa oleva Arnoldsi huutanu mun nimeä. " Edii tule syömäään munkkiiiiiii, Ediiiii, tuletuletuleee". pitihän sitä sitten mennä munkki syömään kun se niin mun nimeä huus. :P

Sitten illemmalla leffan jälkeen kun bussilla menin tikkikselle jyväskylästä, niin tietenkin heti kun bussista astuin ulos niin rupes satamaan ihan kaatamalla.... Just mun tuuria. Ja ylläripylläri, se sade loppu heti kun pääsin kotia. Ja ylläripylläri, mun piti ottaa se sateenvarjo kotoa mukaan. Sanoin iskällekkin että tänään varmaan sataa jossain välissä niin otampa sateenvarjon mukaan.. Mutta mikäs unohtu. Mutta onneks kesällä sateet on semmosia ihania ja lämpösiä. :)

eilisen kuvasaldo onkin sitten tässä :D
Mun rakkaat uudet korutelineet ;)


Taidetta(ko?)
-EDI

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti