maanantai 2. heinäkuuta 2012

pöllö

Mun netti ei vieläkään toimi.. Mikä lie siinä vikana :(
Joutuu siis vieläkin käyttämään iskän _erittäin_ rakasta konetta... :P

No mutta, olin just viikon vaarin mökillä mun tädin kanssa. :) Kaukana sivistyksestä. Ilman tietokonetta ja nettiä. :) teki kieltämättä hyvää olla koko ajan ulkona, saunoa ja uida ja tehä kaikenmaalimman pihatöitä. Lähinnä häärittiin uima-altaan kimpussa. Se kun on kaivettu uusiks ja laitettu uus muovi pohjalle. Nyt vielä reunoille kivet ja aita ympärille niin se o hieno :)

siinä valmistuu mökin allas :3
Mansikoita nam mökillä paljon :3



Kävin tänään myös vähän shoppailemassa. Löysin 2 eri kengät, pitsimekon ja kaulakorun.

Spirit Store. Nää kengät on vähän vaaleenpunasemmat ku miltä ne kuvassa näyttää
Spirit Store
Myös Spirit Store

Mekosta en onnistunut nopeasti hyvää kuvaa ottamaan. Se on sellainen vartalon myötäinen musta tuubitoppi tyylinen pitsimekko veromodasta. Aika ihana :3

ja nyt saan ehkä vähän valittaa.. Mun kamera on huono. tai oikeestaan ihan hyvä, mut mä en osaa ottaa sillä hyviä kuvia. Ja oon yrittäny opetella käyttämään kuvanmuokkaus ohjelmia mutta en vaan osaa. :P Siitä johtuen kaikki mun ottamat kuvat on aika kurppasia..
Mulla vois olla kokoajan mukana sellanen oma "kamera mies" (tai miks ei nainenki) joka ottais kaikki kuvat mun puolesta ja muokkais ne sitten hyviks...
Jos teistä nyt joku tietää jokun ERITTÄIN helpon kuvanmuokkaus ohjelman niin kertokaa ihmeessä mullekkin, niin voisin ehkä taas yrittää opetella käyttämään sitä. Luultavasti tuloksetta, mutta kuitenkin.. :D

Nyt jos kuitenkin suuntais nukkumaan. 

-EDI

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti