maanantai 16. heinäkuuta 2012

voijehnamikäblogi!

Tuossa ihania blogeja lukiessani huomasin, että yhdessä über mahtavassa blogissa on huisin hieno arvonta, johon tietenkin osallistuin.  Ja kehotan teitäkin kaikkia osallistumaan samaiseen arvontaan. :) Jos vaikka jotakin meistä onni potkaisisi :)
Arvonta löytyy TÄÄLTÄ "kliks"!
Ja nyt samalla kun osallistut arvontaan, niin liityhän myös lukemaan tuota ihanaista blogia, johon itsekkin olen suorastaan rakastunut :)

Itsehän kyseisen arvonnan haluaisin voittaa, siksi että parhaalla ystävälläni on synttärit lähestymässä. Ja näin hyvissä ajoin ystäväiseni viime synttäreistä asti olen miettinyt hälle lahjaa ja pikkuhiljaa olen päätynyt tuohon koruun mikä arvonnassakin on. Ja olisi ihan sikakiva voittaa se koru ystävälleni :) Parhaan ystäväni kanssa ollaan tunnettu n.12 vuotta ja elämäni parhaat hetket hänen kanssaan olen kokenut! :) <3

Nyt mä lähen rankan päivän päätteeksi nukkumaan. Palaillaan huomenissa :)

-EDI

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti