maanantai 9. heinäkuuta 2012

Särkänniemeä ja konfirmaatiota

Kävin lauantaina isoveljen ja hänen tytön kanssa särkänniemessä. Oli oikeen kiva reissu. Tais olla kolme vuotta siitä kun viimeksi huvipuistossa tullut käytyä.
Edellisenä iltana olin katsonut kaikki bussi ja juna aikataulut valmiiksi ettei tulisi kiire aamulla. No, aamulla sitten menin bussipysäkille odottelemaan sitä bussia. Mietin pitkään että miks se bussi ei tule. On jo 10 min myöhässä. Siinä kun aikani olin ihmetellyt bussin myöhässä olemista, niin tajusin, että ei prkl, nyt on lauantai eikä perjantai. Olin siis katsonut väärän päivän aikataulut ja sitä bussia millä suunnittelin meneväni tikkakoskelta jyväskylään ei mennyt lauantaisin. Hyvä minä.....
Pienoinen paniikki siinä kerkes iskeä, koska juna jyväskylästä tampereelle lähti jo tunnin päästä. Siinä sitten nopiasti iskälle soitin että "APUA MITÄ MÄ TEEN?" Iskä sitten tuli ja heitti mut jyväskylään :) Pelasti jälleen kerran mun päivän :) 
Muuten päivä meni siellä tampereella sitten tosi hyvin, mutta meikäläisen tuurilla siellä tietenkin rupee satamaan illemmalla. Onneks kuitenkin oltiin jo monta tuntia keritty riehumaan ja juoksemaan laitteesta toiseen. 

Kuvia mulla ei valitettavasti juurikaan tolta särkänniemen reissulta ole.

Eilen sitten iskän kanssa lähettiin mun pikkuveljen konfirmaatioon saarijärvelle. Sekään ei mennyt ihan putkeen, koska aamulla nukuin pommiin. Iskä oli ollut jo hyvän aikaa hereillä aamulla mutta eipä ollut tajunnu tulla mua herättämään ennen kun oli 20min aikaa siihen, että piti lähteä. Siinä 20 minuutissa mä sitten nopeesti heitin vaatteet päälle, laitoin pikkasen meikkiä naamaan, keitin aamukahvit, etsin velejelle onnittelukortin, keräsin kaikki omat tavarat kasaan ja taittelin ite yhen kirjekuoren, koska en löytänyt mistään oikeeta kirjekuorta.. huoh mikä aamu. :P 
Kaadoin sitten nopeasti kahvit termosmukiin ja juoksin autoon. Ja kerettiin jopa kirkkoonkin ajoissa. :D

ruusuja pikkuvelejelle

Mun veli ei halunnut mitään juhlia järjestää, jotenka me vaan käytiin siellä kirkossa. Mun veli ei myöskään halunnut kutsua sinne muita kun mut ja iskän, niin se olin sitten minä joka menin sinne alttarille siunaamaan sen kummien puolesta :D

kuvia olis kyllä tuosta konfirmaatiosta enemmänkin mutta kun ne kuvat on niiin huonoja kun istuttiin niin huonoilla paikoilla siellä kirkossa.

mutta jee, pikkuveljellä on naimalupa! :D

-EDI

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti