tiistai 3. heinäkuuta 2012

Muumi

On tää elämä helppoo :) Mäkki safkakin nykyään kannetaan kotia. Ei tarvii ite vaivautua. :D
Iskä tosiaan lähti kaupunkiin ja tunnin päästä tää soittaa mulle että "Oon nyt mäkissä. Mitä haluat?" En mä ees pyytäny sitä hakemaan mulle ruokaa..

Iskä toi mulle muutakin. Nimittäin uuden muumimukin. :3 Sen rakkaus mukin. Ja eilen ostin ite itelleni sen Primadonnan hevonen mukin. Muumit on jotain käsittämättömän ihanaa. Muistan kerran kun olin sairaalassa käsileikkauksen takia, niin samassa huoneessa oli semmonen 5v pikkutyttö joka halus kasoa muumeja. Se tyttö oli siinä 3 päivän ajan. Ja koko sen ajan katottiin niitä muumeja. Voi olla että mä olin enemmän innoissani niistä muumeista kun se tyttö.
Oon myös suunnitellut että joskus otan muumi aiheisen tatuoinnin. En vaan vielä tarkemmin tiedä, että minkälaisen.


Tämä muumin juhlahetki -sarja on ne mitä tällä hetkellä himoitsen kaikista eniten.. Ehkä noista edes jokunen koristaa minunkin astiakaappia vielä joku päivä :)

-EDI

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti